23 Ekim 2014 Perşembe

PİZZAMATİKTE 20 DAKİKADA MANGAL KEYFİ

Siz de mangal sevenlerdenseniz evinizde de bu harika tavadan (pizzamatik) varsa hiç durmayın derim. Malum havaların soğuması ve okullu olan çocuklarımız sebebiyle  barbekü keyfini erteliyoruz. Ben bir kaç yıldır bu yöntemle hallediyorum. Üstelik çokta pratik oluyor.
but veya kanatları sosluyorum. 
sos için ,
biber salçası,pulbiberi,tuz, kekik ve reyhanı (fesleğen) karıştırıyorum. vaktiniz varsa baharatlarla biraz dinlendiriseniz daha iyi olur.
Pizzamatiğin 5 dereceli ısısında 10 dakika kadar kapağı kapalı şekilde pişmeye bırakın..Kapağı açıp maşa ile diğer taraflarını çevirin. Bir 10 dakikada da nar gibi kızaracaktır. çöp şişlerle tavuk göğsüde yapıyorum. Çocuklar ona da bayılıyor. 
afiyet olsun.

1 yorum:

  1. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?

    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)