17 Ekim 2012 Çarşamba

TAVUK CİĞERİ KAVURMASI

Ne yalan söyleyeyim hiç tadını bilmediğim bir yemek türüdür ciğer....
Tadını bilmiyorum dedim ama kim yese ciğer kavurmamı harika olduğunu söylerler.
Ciğerin o kara suyunun çıkması için bir püf nokta vereyim. Kaynayan suya doğranmış ciğeri atın ve 4-6 dakika sonra çıkarın.
Sürenin uzun olmamasına dikkat edin.
Arzuya göre tavuk ciğeri
2 büyük soğan
1 tane kırmızı biber
1 tane yeşil  biber
tuz 
tereyağı veya sıvıyağ
Jülyen doğranan soğanlar  kavrulunca ince doğranmış biberlerle beraber ciğeride
ilave edin ve suyunu çekinceye kadar pişirin.
En son tuzuda ekledikten sonra acı biberle sıcak sıcak yeyin. Öyle güzel oluyormuş yiyenlerin sözcüsüyüm.
Afiyetler olsun.

12 yorum:

  1. Ben bu şekilde dana ciğerini severim. Yanında bol soğan ve acı pul biberle çok güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dana ciğerinide bu şekilde yapıyorum ilhan bey,yemem ama soğansız olmayacak lir lezzet olduğunu düşünüyorum

      Sil
  2. eline sağlık tatlım ben haşlamıyorum ama kavuruyorum öylesini seviyorum yiyenlere afiyet şeker olsun sevgiler tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım daha önce bende haşlamadan yapıyordum böyle
      renk olarakta berrak oldu ve lezzetide daha güzel oluyormuş

      Sil
  3. Hiç sevmezdim bende, bayılıyorum şimdi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melodram nasıl alıştın yemeye? benim için imkansız gibi geliyor

      Sil
    2. hayırlı aklşamlar cığerı yemenı tavsıye ederım tadı harıka olur

      Sil
    3. cesaret edip ağzına bile almıyanlardanım,eşimde çok ısrar ediyor ama
      ne mümkün:(

      Sil
  4. Bende senin gibi tadını bilmeyenlerdenim canım.
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel olduğunu söylüyorlar nedense yemeye cesaret edemiyorum

      Sil
  5. Elinize sağlık en sevdiğim tavuk yemeklerinden biridir sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Kokusu ağır oluyor mu

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)