13 Ekim 2012 Cumartesi

OHH BEE SONUNDA TEKRAR SİZİNLEE.....

                        Bu hayatta en zor olan işlerden birisi kesinlikle ev taşımaktır. İğneyi bile kolilemek sonra yeniden açıp yeni yerine koymak,birde her ev taşındığın evden farklı olunca:(
Perdeler ya uzun ya kısa gelir,yolluklar uymaz,halılar ayrı bir dert,yeni eve alışmak, yeni komşulara alışmak
bir dert,içinde tarif edilmez sıkıntılar yaşarken çocuklara mutlu görünüp yeni evin ve çevrenin güzelliklerini anlatmak....
Liste uzar gider neyseki
yerleşme ve net bağlantısı derken sonunda kavuştum size....ama komşumdan 
MELİSA'mdan ayrılmak çok zor oldu.Halada alışamadım yaa....
Sadece dua edebiliyorum  onunda  yanıma gelmesi için. Gelecek te.....Şu ana kadar dilediğim herşey 
geçte olsa oldu, inanıyorum bu duamda gerçekleşecek  Allah'ın izniyle....
Canım benim yaa seni çok seviyorum...
arkadaşım   mutfaknotları


6 yorum:

  1. canım bende çok seviyorum iyiki tanımışım seni
    kardeş oldun bana
    inşlh hiç üzülmezsin hiç sıkıntı yaşamazsın sana neşeli olmak gülmek çok yakışıyor
    canım sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için dilediğin her güzel dualarının allah sana iki kaını versin
      sende benim 6.kızkardeşimsin biliyorsun.

      Sil
  2. hoşgeldin...heyecanla seni bekliyordum.... allah yar ve yardımcın olsun...(bengü)

    YanıtlaSil
  3. bütün duaların kabul olsun.
    kolay gelsin:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)