11 Aralık 2011 Pazar

MİNİ KÖSTEBEK PASTALAR


                  Fırın açmadan,hamur yoğurmadan da şık, lezzetli ve hafif bir pasta daha...

MALZEMELER
1 paket kremşanti(1 çay bardağı süt ile çırpın)
1 paket sade pasta kreması ve 1 su bardağı süt ile çırpın.
NOT:Tarifte yoktu ama ben kullandım,çünkü tek kremşanti ile yağ yiyormuşum gibi oluyor)
Yeteri kadar ufalanmış kakaolu kek (3-4 tane küçük hazır kek yeterli oluyor)

YAPILIŞI
Koyu çırpılan pasta kreması ve kremşantiyi karıştırıp 2 kaşık yardımıyla yuvarlaklar yapıp ufalanmış keke bulayın ve buzdolabında en az iki saat dinlendirin.Afiyet olsun.


                  
Sevgili Özlem'in ev sahipliğini üstlendiği çay kahve bahane ekinliğine gönderiyorum.
           

Evde kekimin olmadığı acil bir durumda beyaz ve kakaolu bisküviyle kapladığım kösebek pastam....
     

5 yorum:

  1. nefis görünüyor çok severim köstebek pastayı bu haliyle hiç denemedim deneyebilirim eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. uzanıp alasım geldi bak şimdi.enfes olmuşlar canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar canim, köstebek pasatalar harika görünüyor ellerine saglik, 100. siraya beim gibi talep olam umudunda olan kader arkadasim benim, sevgiler....::))

    YanıtlaSil
  4. annemin kızıyım ve gülcüm alemsiniz valla beni güldürdünüz 100. sıra hakkında. sıraya koyup yayınlayınca böyle oldu.
    canım tarifini aldım ve yayında. ellerine sağlık nefis görünüyor bende yapacaım bu pastadadan.
    blogunuda çok beğendim sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. annemin kızıyım ve gülcüm alemsiniz valla beni güldürdünüz 100. sıra hakkında. sıraya koyup yayınlayınca böyle oldu.
    canım tarifini aldım ve yayında. ellerine sağlık nefis görünüyor bende yapacaım bu pastadadan.
    blogunuda çok beğendim sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)