4 Haziran 2011 Cumartesi

LİMONLU KEK

           Tabiki hepimizin bildiği sade bir kek.Bu kekin özelliği 4 yaşındaki kızım Elif Nazlı'nın yapması,çok keyif alarak mikseri tutuyor ben malzemeleri sırasıyla ekliyorum.İşte kızımın kekinin malzemeleri:
              3 yumurta
              2 su bardağı şeker
              1 su bardağı sıvıyağ
              1 su bardağı süt
              1 limon kabuğu rendesi ve yarım limon suyu
              1 paket kabartma tozu
              aldığı kadar un
      
           Akıcı kıvamı olan hamurumuzu biraz sıvıyağ ile yağladığımız kalıba dökün.Kalıbı yağlamak için özellikle sıvıyağ kullanıyorum çünkü margarinle yağlanan kalıplar da keki çıkarmak problem oluyor.( kek ılıdıkca margarin sertleşiyor bunu da dip not olarak düşeyim)

               Sıcak yaz aylarında limonun ferah aromasıyla tam da yenilecek bir kek....Hımmm afiyet olsun hepinize arkadaşlar Allah'a emanet olun....

5 yorum:

  1. limon aromasını çok severim keklerde canım.harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canim ellerine saglik limonlu nefis bir kek afiyetler olsun .Hayirli aksamlar diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Minik ascimizin ellerine saglik. Eminim cok guzel olmustur:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım limon kokusunu duyunca aklına düşmüştü
    aklına düşmeye görsün maşallah hamarat arkadaşım benim

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık, limonlu herşey güzel..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)