4 Mayıs 2011 Çarşamba

KARADUTLU AHU PASTA(FIRINA GİRMEYEN CHEESECAKE)


    Kırmızı....kızım ve benim favori rengim....fırına girmeden hazırlanan bir cheesscake....ben buna ahu dudulu pasta diyorum.....büyük bir keyifle yediğim harika lezzet hele ekşi sosuyla gerçekten muhteşem... pratik hazırlanan bir lezzet sadece bir gün sabredeceksiniz yemek için,en kötü tarafıda o zaten.Eeee assolistlerde en son çıkar sahneye biliyorsunuz...Hemen tarifi yazıyorum....
                   
                                ALT TABANI İÇİN MALZEME        
  • 1 paket sade bisküvi
  • 1paket eti burçak(ben ekliyorum tarifte 2 paket bisküvi)
  • 3-4 yemek kaşığı bal
  • 3-4 yemek kaşığı margarin (ben tereyağı koyuyorum)
       Rondoda çekilen bisküvilere bal ve tereyağınıda ekleyip birkaç damla sıcak suyla yumuşatıp küçük boy tepsiye veya kelepçeli kalıplarada eşit miktarda elinizle bastırarak yayın.
                    ARA KREMASI İÇİN MALZEME
1 paket kremşanti(2 paket ama ben bir kullandım)
1 su bardağı süt
1 paket labne peyniri
1 paket limon jölesi
  Çırptığımız kremşantiye labne ve jöleyide karıştırıp iyice çırpın ve bisküvinin üzerine eşit olarak yayın.
                               
         
  

                                

                          ÜST SOSU İÇİN
            Vişne jölesi(üzerindeki tarife göre hazırlayın)
       Ben sosu için ; yazdan dolabıma hazırladığım karadutlardan bir sos pişiriyorum.Renk ve lezzet olarak hiç biryerde bulamayacağınız çok güzel bişey oluyor:)) ....en kısa zamanda tekrar yapmalıyım canım çekti valla yazarken....yapanların eline sağlık,yiyenlere afiyet balşeker olsun....

4 yorum:

  1. pembiş pembiş süper canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Turkish Underwearing desing
    www.yoncatoptan.com
    If you wisit me , I will be glad:)
    :)
    :):)
    :):):)
    :):):):

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık cok hos gorunuyor

    YanıtlaSil
  4. tarifler cok güzel ellerinize saglik

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)